czwartek, 23 kwietnia 2009

Zielono mi cały czas :)

Tak straszliwie lubię te moje zielska, że mimo, iż to blog dedykowany Polusi, to nie mogę się powstrzymać, by nie skrobnąć od czasu do czasu kilku słów na ich temat, szczególnie, że... one ciągle kwitną! :)

Kwitnie znów hoja - tym razem wypuściła 7 kiści kwiatowych. Kwitnie skrzydłokwiat - ma 2 kwiaty. Kwitną także nieustająco storczyki, fiołek i grudniki - te ostatnie to zupełnie zwariowały, gdyż kwitną nieprzerwanie od listopada, chociaż to zupełnie nie ich pora.

No i moje nowe Oczko w Głowie. Cudowny prezent, od cudownej osoby (dziękuję! :*). Dwie małe, magiczne roślinki, które mam nadzieję, wyrosną pięknie. Nie mogę zdradzić co to - będzie to zagadka i niespodzianka :) Na razie są dwie, malutkie - mają około 10 cm. Ciekawe czy im się u mnie spodoba? 

Jak tylko kupię nowy aparat, to zamieszczę zdjęcia. Mam nadzieję, że zdążę, nim przekwitną :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz