niedziela, 13 września 2009

Dolne dwójki nadchodzą :)

Dziś zauważyłam, że się wykluły dolne dwójeczki. Póki co, lewa jest nieco bardziej wyrośnięta niż prawa ;) Ale prawa pewnie niebawem nadrobi i będzie piękna jak pozostałe ząbki.
Na razie lewej widać milimetr, ale już na całej szerokości ząbka, natomiast prawa jest ledwo ledwo zaznaczona pod dziąsłem i tylko wystaje z jednej strony jej czubeczek.

Chciałam tylko dodać jeszcze, że dokładne obejrzenie paszczęki Mojego Dziecka nie należy do czynności łatwych. Mogę zaledwie liczyć na farta, że coś dojrzę przy uśmiechu, albo akurat Moja Madame w swojej łaskawości pozwoli mi przez dwie trzy sekundy pomacać sobie dziąsła paluchem :)

Nie ma "letko", oj mnie ma ;) Ale jak mówi ludowa mądrość - trza być twardym a nie "mientkim", co ja sobie tłumaczę, że mimo oporu Ruchliwej Materii mam się nie dawać i paszczę regularnie kontrolować :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz